tapety na pulpit 800×600 krajobrazy

tapety na pulpit 800x600 krajobrazy

Na przykład: można umieścić ogłoszenie w lokalnej gazecie, że kosztuje £200 (ok 400 $). W reklamie zachęca czytelników, by zamówić bezpłatny raport. Powiedzmy, że masz 10 wniosków – Trzymam numery proste, aby ułatwić mi pracę figury na zewnątrz! :¬). Wysyłanie raportów, a następnie skontaktujemy się z rozmowy telefonicznej lub cokolwiek strategii używasz.

Załóżmy, że z 10, którzy pytali masz 2 nowych klientów. Że początkowy koszt nabycia jest £100 ($ 200) za nowego klienta (pierwotny koszt reklamy podzielona przez liczbę osób, które kupił). Jeżeli sprzedaż dokonane było £50 ($ 100) twoja pierwsza reakcja może być ogłoszenie nie jest dobrym rozwiązaniem. Ale trzeba spojrzeć na cały obraz przed podjęciem decyzji …

Jaki jest Twój klient naprawdę warto?

Musisz wiedzieć, ile klient (średnio) jest prawdopodobne, aby spędzić ze sobą w miarę upływu czasu. Załóżmy , że Twój nowy klient spędza £50, w pierwszej operacji. Lubią to, co dostaje i nadal kupuje od ciebie; mówią innym £300 (600 $) w ciągu najbliższych kilku lat. Teraz porównaj to do kosztu początkowego do stwierdzenia, że ??nowy klient. £100 ($ 200) spędzają dostać £350 ($ 700) warto działalności może wydawać się bardziej atrakcyjne.

Opierając się na sukces

Ale prawdziwa moc bezpośredniego copywriting odpowiedź jest taka, że ??teraz masz wiedzę, aby poprawić ten wynik pierwszy masz. Bo wiesz dokładnie, ile osób odpowiedziało, a wiesz, współczynnik konwersji (zapytanie ofertowe do sprzedaży) można przetestować różne reklamy lub sprzedaży listów; dostrajanie i szczypanie, aż do uzyskania lepszego rezultatu, który napędza poprzez zmniejszenie kosztów nabycia każdego nowego klienta.

Rozwijaj swoje umiejętności copywriting bezpośrednich odpowiedzi, a dostaniesz lepsze wyniki od docelowego rynku.

 © 2008 oryginalne prace Carol Bentley

Artykuł dzięki: